Helpdesk

Helpdesk

Vår Helpdesk är en mycket uppskattad funktion, den ger ett enkelt och effektivt stöd till personalen i din affärsverksamhet.

Allt från tekniska problem till inköp eller hur man enklast löser ett problem i Office kan hanteras. Helpdesken blir bättre och bättre över tid, allt eftersom vi lär känna verksamheten, era behov och förutsättningar.

Nytt Supportärende
Fjärrsupport

Fjärrsupport

I vissa krångligare supportärenden kan vår Support erbjuda fjärrsupport för att bättre kunna hjälpa er.

Med fjärrsupport får vi möjlighet att se på er skärm och styra era datorer. För att det ska kunna låta sig göras behöver du köra ett program som heter TeamViewer. Programmet körs bara tillfälligt på din dator, när du stänger av programmet kan vi inte längre se din skärm.

Ladda ner teamviewer
Telefonsupport

Telefonsupport

Våra tekniker finns tillgängliga under våra öppettider och kan hjälpa dig med alla möjliga problem.

Om du skapar ett supportärende via vår helpdesk så ringer våra tekniker upp dig när de är tillgängliga för att hjälpa dig med ditt problem.

support@primeone.se

08 410 907 41